Hiru euskaldun telebistan

Atal honetan telebistan lan egiten duten hiru euskaldunetako bizitza eskeintzen dizugu.

Karlos Arguiñano: “Txikitan, zortzi urterekin edo, gauzak prestatzen aritzen zen sukaldean, eta Zarautzen  ostalaritza Eskola zabaldu zutenean bertan izena ematea erabaki zuen”.

Cesar Sarachu: “Ni hasi nintzenenan, zinemarik nahiz  telebistarik, ETB esan nahi dut, apenas zegoen Euskadin. Antzerkia izan da nire eskola, eta azken urteetan hasi naiz zineman eta telebistan paper garrantzitsuak izaten.”

Oscar Terol: “Ikasketa baino gehiago interesatzen zitzaizkidan beste gauza batzuk. Ikasle garaian aritu nintzen antzerki talde batean estreinakoz.”

Esta entrada fue publicada en Euskera. Guarda el enlace permanente.

Responder

